työkaveri tuossa juuri sanoi: "sä oot Satu ihailtava aktiivinen ihminen! aina oot menossa ja tekemässä vaikka mitä!"

*sanaton* en tienny mitä sanoa, sillä mä oon kaikkea muuta ku AKTIIVINEN!!! tai no oon mä aktiivinen makaamaan telkan ääressä sohvalla.... tai istumaan koneen ääres messailees... ja aktiivinen välttämään kotitöitä!!

mut työkaveri sano "ainahan sä oot jossain reissussa, tai harrastamas jotain, tai piun kanssa, tai kavereittes kanssa, ruusupenkeissä, tai kivikkopenkeissäs..."

NO JOOOOO MUTTA!!!! harvoin niitäkään =P ja puutarhassa laittaminen on pelkkää terapiaa =) ja jos käyn kerran viikos ratsastamas, ni ei se tee musta aktiivista...

täytyypä keskustella isännän kans, et jos sil on yhtään sama mieli, ku työkaverilla, ni mun tarttee ITE muuttaa ajattelutapaa =P mitä jos mä olenki OIKEASTI aktiivinen???? (kaikessa muussa paitsi kotitöissä siis)

 

No oli se totta tai väärinkäsitys, ni se oli KIVA KUULLA!! =)