olen nyt julistanut ääneen, että noudatan paikkareitten ohjeita.. aika erilaisia reagointeja on tullu...

osa tsemppaa, että mahtava juttu! osa on sillee et "kannattaako"? osa sillee, et "iha sama", osa sillee, että "mä en kyl jaksais noudattaa, mut tsemppiä sulle!" osa sillee, et "voi sähä et saa syyä ny sit enää yhtää mitää" ja osa sillee että "kyl toi on kans iha turha dieetti! kaameesti duunii ja kaikki tulee lisien kera takasi"

tollanen viimenen asenne häiritsee mua suunnattomasti! ja mietin, että onko lause kateutta vai totaalista tietämättömyyttä vai kiukkua itteesä kohtaan, että ku itestä ei oo näin "vaativaan" laihduttamiseen... en tiä

mut se mun täytyy sanoa, että vaikka tää on vähä enemmän aikaa vaativaa, ni RUOKAILUSTA ON TULLUT HELPPOA!!!! ja tää sopii mulle!!! saa syyä mitä vaan mutta määriä pitää oppia hallitsemaan!!!

lisäksi helppoa ruokailusta tekee se, että mä suunnittelen viikon ateriat etukäteen (myönnän SIIHEN MENEE AIKAA) ja käyn kerran viikossa kaupassa! ja teen kerralla isompia annoksia, ja sellaiset, mitä voi pakastaa, ni pakastan, ni on AINA kuitenkin mahdollisuus syödä KUNNON ruokaa - esim jos päivän aikatauluun tulee joku yllättävä meno siten, että ei ehdikään keittämään ruokaa, ni NAPS pakkanen auki ja purkki mikroon =) ja tuli syötyä kunnolla! ja jos sen päivän suunniteltu ateria jää keittämättä ni sen voi keittää myöhemmin ja jos materiaalit on pakastettavia, ni helpottaa aina vaan =)

eli jos yhden-kaks iltaa suunnittelen tehokkaasti tunnin verran, ni sillä suunnitelmalla voin syödä ja ostaa ruoat ja pakastaa viikon eteenpäin =P

MITÄ VAIKEAA TÄSSÄ NYT SITTEN ON??? oonpa sen tunnin, kun suunnittelen, ni pois telkkarin tai tietokoneen äärestä =P

mut siis pointti on se että TÄÄ SOPII MULLE!!!

 

ps jännittää vähä sunnuntain punnitus =P en oo käyny kertaakaan puntarilla... ja ootan PALJOA!!! mut jos tulos on huono tai suorastaan epätoivottu, ni mun motivaatio romahtaa taatusti!!!