näin nimittäin viimeyönä unta, että perustin oman decon. oikeesti en ees oo ihan varma, mikä se deco on, mut joku käsitys mulla siitä on.

no siis, näin unta, että päätin perustaa oman decon. mietin siinä sit aiheita: enkelit - ei tylsä on jo, koirat - ei tylsä on jo, linnut - ei tylsä on jo, vauvat- NO EI! sit aloin ite ohjailemaan unta niin, että MÄ ehdotin ja uneni hyväksyi tai hylkäs =) mä ehdotin KIRKOT: jokaisen osallistujan tulee liittää decoon kuva oman pitäjän kirkosta. ei iha het käyny unelleni, vaan se vaati lisää ehdotuksia, mutta tämä pidettäisiin varasuunnitelmana. sit mä ehdotin NÄHTÄVYYDET: jokaisen osallistujan tulee liittää decoonsa joku oman paikkakunnan nähtävyys. ei käynyt unelleni, sillä esim meidän paikkakunnalla ei ole nähtävyyksiä - sit mä puolustelin, että ONHAN limutippumuseo, tähtitorni, lintutorni - uneni teilas kaiken, sillä joka paikkakunnalla on tuollaisia!!! meidän paikkakunnan omat ei oo mitenkään erikoisuuksia!! sit MÄ keksin ja ehdotin LUONNONILMIÖT: jokaisen osallistujan tulee liittää decoon kuva jostain oman paikkakunnan luonnonilmiöstä!!! uneni vaati lisää perusteluja, että miten meidän paikkakunta pärjäisi siinä. MÄ selitin: no siel mettätien varrella on niitä kalliokuvioita! eli kalliossa on kuvioita: jättiläisen jalanjälki, kapaloitu lapsi yms yms joita ihan tieteilijätki on käyny tutkimassa. JOO LISÄÄ kehotti uneni... MÄ: no sit meillä on tuo keidassuo!!! ja siitä mun uneni innostu, ja aloin unessa väsäämään Luonnonilmiödecoa =)

jaa että mitä se uneni sitte tarkoitti??? isännälle tulee Jahti lehti, missä oli juttua kirjasta Suomi ilmasta (Hannu Vallas) ja siellä oli linkki nettisivuille, joista sitten isäntä katseli kuvia. itse en jaksanut silloin kiinnostua, mutta nyt äsken kun ne katsoin, ni siellä oli ilmakuvia meidän keidassuostamme ja kirkostamme OHHOH!!! ja ne kuvat oli just sellasia, mitä mä unessani tarkoitin kuvilla luonnonilmiöistä ja kirkoista...

tässä yksi esimerkki siitä, miten uneni ja tosielämäni nivoutuvat silloin tällöin yhteen =)

niin ja kun kirjoitan tuolla, että MÄ sanoin ja UNENI ei kelpuuttanu, ni tarkoitan sitä, että mä ihan itsenäni pystyn ohjailemaan untani ja unessa sit tapahtuu sitä, mitä mä ohjaan - tai sit uni hylkää mun ohjaukseni... vaikee selittää, mutta siis MÄ pystyn ohjaamaan UNIANI!!

pystyykö joku muu????