Meillä täälä työpaikalla kävi ergonomiahoitaja! Ihan ammatikseen vain sitä tekevä, eikä mikään arvauskeskuksen työterveyshoitaja =P (kaikki kunnia heille, mutta isompi arvostus sellaisille, jotka ihan täyspäiväiseks työkseen sitä tekee)

Olen KAUAN haaveillut siitä, että saisin oman työpisteeni kuntoon!!! Ja nyt sain!! Tai siis ainakin ohjeet, katsotaan, kauanko menee, ennen kuin saan kaikki järjestettyä kuntoon =)

Nyt mun tuoli on oikealla korkeudella =) Tosin pöytä pitää sahata 7cm matalemmaks, että saan noi papeririisit pois tuolta jalkatuen alta =P

Nyt kädet lepää OIKEIN pöydällä ja otinpa kokeilulle myös näppäimistöhiiren ja rannetuen =) lisäksi asiakirjateline on kokeilla, ettei pään tartte tehä kokoaikaa nokkimisliikettä =) mun vaan tarttee oppii uusi rutiini: ensin hoidetaan paperityöt vähän sivummalla ja sit vasta tehdään päätetyö... ennen tein ne molemmat samalla kertaa ja siksi nokkimisliike on vioittanut niskan.

Uutta vain sitten oppimaan!! Mä olen valmis muutosten tuulelle, sillä haluan kivuista säryistä ja jumeista eroon!!!!

Myös valoa pitää vähän siirtää, mut se ei ole ongelma eikä mikään =P isäntä hommiin vaan =)

 

Mä en tiä kuinka mun pitäis suhtautua... me tehdään töitä äidin kanssa ja istuttiin luennolla vierekkäin, ni ergofysioterapeutti kysy et ollaanko siskoja ku ollaan niin saman näkösiä... et kumpi nyt sit on väärän ikäisen näköinen... täti yritti kovasti mielistellä, että äiti ois nuorempi, mutta... taitaa oikeesti olla niin päin, että MÄ OLEN VANHAN näköönen... kyl se yritti kovasti sit arvailla mun ikää kaksvitoseks... =P yritti vaa hyvitellä ekaa tulkintaansa...

taidan tilata parturin ja värjätä tukan tummaks... et ei oltas nii saman näköösiä...

nyt kotiin siivoamaan!