Rakkaalla ystävälläni on vaikea aika! Häntä itkettää lähes kokoajan! Häntä ahdistaa! Hän on kadottanut elämänilon! Hänellä ei ole ruokahalua! Hän ei saa nukuttua kunnolla! Hänen sydämestään on kadonnut ilo! Hänen kurkkuaan kuristaa!

Teimme eilen pari masennustestiä ja jokainen antoi tulokseksi vaikea masennustila. Onneksi lääkärillä on käyty, sillä testit komensi kovaa kyytiä avun hakuun!

Tosin lääkärin jälkeen oltiin molemmat et "täsäks tää oli?" Enemmän ois kaivattu ku "Nyt kuule olet viikon itseksesi, ulkoilet ja keskityt vain itseesi" ja paras neuvohan oli tietysti "OOtko ajatellu muuttaa pois kotiseudultasi?"

Satu tulkitsi: "Lähe lenkille ja mieti vaan ittees ja ongelmiis!!" EIHÄ NOI VOI SANOO!! jos yksinäisyys ahdistaa, ni silläkö siitä selviää että märehtii asiaa yksin?? Eihän palovammapotilaallekaan sanota että "polta kättäs lisää, kyllä se siitä!"

Mä olen nyt lähdössä sinne kuusamon reissuun... mut mul on sellanen olo, niinku tekisin petoksen ystävääni kohtaan! Mä se vaa ite lähen reissuun ja se jää tänne ahdistuksensa kanssa.

TIEDÄN!! en ole korvaamaton ja hänellä on hyvät tukijoukot täällä ilman muaki. Mutta jotenki MÄ haluaisin olla valmiustilassa siltä varalta, että jos just mun tuki ois just se jota tarttis. Ku uskon, että kyl mä oon eräänlainen tuki ja turva, ku onhan me oltu paita ja irtohiha vuodesta 1998 lähtien (HEI !! KYMPPIBILEET ENS KESÄNÄ!!!)

Mun ois parempi olla tässä lähellä iha vaa siltä varalta, että jos hän pyytää apua! Mä vaan olen sellanen...

Tossa ystäväni mesettää mulle että rentoutua ja rauhoittua ja lopettaa miettiminen ja mennä ja nauttia lomasta!! Hän jopa lähetti kuviansa, joita voin katsella ja muistella häntä sellaisena kuin hän OIKEASTI ON! =) on se vekkuli tuike sielä sisällä vielä, sillä huumoria riittää vieläkin =) se on meidän molempien vahvuus =) Eilenkin jaksettiin jo naureskella koko asialle ja muille asioilla =)  ei ihan täydestä sydämestä, mutta sen verran että naamalihakset rentoutu =)

Enköhä mä tästä pysty lähtemään =) Ja onneksi on PUHELIMET!!! Tiedäthän siis Nonna, että voit soittaa aamulla, tahi illalla, päivällä tahi yöllä!! Mulla on sellanen liittymä joka tomii 24/7 =) Ja voit olla varma, että MÄ soitan =) vastaat jos jaksat =) mut toki tartten merkin siitä, että kaikki on ees kohtalaisesti =)

Kyllä mä tästä jo pystyn lähtemään!

" Kutsu vain, nimeäin! Yli maan ja merienkin, saavun luokses sun, ystäväin! Talviyö tai kesäkuu, tai kun lehdet lakastuu, aina saavun, luo ystävän!"