Rokkibööna haastoi mut:

 

Kirjoita kolme juttua omasta elämästäsi alla mainituista ajankohdista.

 

Kymmenen vuotta sitten (v.-97)

- Pääsin ylioppilaaksi

- Muutin seinäjoelle

- Vietimme vuosikihlapäivää

Viisi vuotta sitten (v. 2002):

- Olin TODELLA MASENTUNUT

- Muutin Poriin

- Opiskelin tosi tiukalla tahdilla ja tein samalla töitä

Kolme vuotta sitten (v. 2004):

- Kävin Belgiassa

- Toin muuttokuorman takas kotiin

- Jätettiin ehkäisy pois

Vuosi sitten (v. 2006):

- Meidän oma koti valmistui

- Meille tehtiin eka inssi

- Saimme jokaiselta isännän sisarelta vauvauutisen

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2007):

- Olemme käyneet läpi inssin ja IVF/ICSI:n - epäonnistuen tietysti

- Saimme diagnoosin lapsettomuudellemme

- Olen rämpinyt läpi lapsettomuuskriisin kaikki kirjoihin painetut vaiheet

Eilen (15.10.2007):

-Olin töissä

-Nukuin päikkärit ja pitkät yöunet

-Makasin vain sohvalla!!

Tänään (16.10.2007):

-Olen töissä

-Aion viikata pyykit

-Aion vaihtaa verhot

Huomenna (17.10.2007):

-Olen töissä

-Menen ratsastamaan

-Katson greyn anatomian

Ensi vuonna (v.2008):

-Raskaudun

-Synnytän

-Touhuan äitiyslomalla

 

Haastan Härän ja AadaKaroliinan