mä haluan sen kaiken vauva-arjen, mistä äidit aina valittaa!!

mä haluan sen huolen, mitä vanhemmat kokee lapsensa takia!!

mä haluan sen rakkauden, mitä vanhempi kokee lastasa kohtaan!!

mä haluan sen pyyteettömän rakkauden, mitä lapsi kokee vanhempaansa kohtaan!!

mä haluan kokea raskauden!!

mä haluan ne kaikki kamalat raskausoireet, mitä odottajat aina kiroaa!!

mä haluan ne kaikki kilot, mitä raskauden jälkeen kaikki kiroaa!!

mä haluan ne valvotut yöt!!

mä haluan lohduttaa itkevää lastamme!!

mä haluan itkeä nauravan lapsemme yllyttämänä!!

mä haluan ne isot pyykkikasat, mitä lapsiperheessä tulee!!

mä haluan ne KAIKKI!!!

ja mua sattuu sisimpään niin hemmetisti, että kun me emme sitä saa!!

päästäis ees hoitoihin!!! kaikki muut ympäriltä joko raskautuu tai päsee hoitojen pariin... me vaan jonotetaan kiltisti, eikä ees yritetä vaatia nopeampaa toimintaa... VOI JUNALAVITTA!!!