Mulla on Pentikin vanilija-astiasto ja ne on mulle aika tärkeitä =) ja mä aina varottelen, ku niitä käytetään =) niitä käytetään tokikin usein, että ei ne pelkkiä kaapinkoristeita ole =)

nooh, meillä oli kaffittelijoita ja me ei jaksettu siivota TAASKAAN kaikkia samantien pois! joten ne on edelleen pöydällä... ja tuoli oli jääny auki siten, että koirat on päässy pöydälle....(NYT PITÄIS OTTAA ITTEESÄ NISKASTA KII ja pistää astiat HET koneeseen ja tuolit aina pöydän alle)

isäntä sit oli kotiutunu ja lähetti mulle seuraavan kuvan:1024176.jpg

HUI!! mun syän pysähty hetkeks =) nousin samantien tuolista ylös ja lähdin määränpäättä kävelemään... isäntä sit soitti perään... muut on nätisti pöydällä, yhtään ei lattialla =) mut tää yks oli AIKA LIKI TIPPUA!!! onkoha se ollu tos koko päivän... onneks ei tippunu!!