mä oon painanu näin vähän viimeks 2002!! silloin asuin pikkuasunnossa ja bestis asu vieressä... istuttiin koulun keinussa (siinä missä voi testaa, kumpi painaa enemmän) ja MÄ olin AINA se joka olin maassa... kotona hyppäsin puntariin... hälyytin bestiksen uudelleen keinumaan ja... marisin siitä, että painan niin hemmetin paljon!! enemmän ku koskaan!!

silloin jakso hetken pyristellä painoa vastaan, mutta nousihan se ... ja vasta hetki sitten painoin enemmän ku koskaan!!! enkä koskaan enää halua painaa niin paljon!!!

eikös laihdutus alkanut 7 viikkoa sitten... ja kokonaispudotus on nyt 8,1 kg JES!!!

seuraava "painoin näin paljon"-muistoetappi on abivuodelta =) jolloin liityin painonvartijoihin ja laihdutin 15kg ennen lakkiaisia. eli seuraava paino, minkä muistan painaneeni, on 8,5kg:n päässä. Eli se ois seuraava tavoite =) Sen verran siis painoin silloin, ennen ku aloin laihduttamaan lakkiaisia varten =)

EIKU JOO!!! viis kiloa siihen, että saavutan sen painoni, kun meidät vihittiin!!! Eli mulla on ENÄÄ VIIS KILOA VIHKIMÄTÖNTÄ PAINOA!!!! ja sen kyllä saan pois!! VARMASTI!!

Eli seuraava tavote on vihkimispaino =) sitte seuraava tavote on toi penkkarivuoden "aloituspaino" =) sit siinä onki jäljellä enää sellaisia painoja, että en muista painaneeni "niin vähää"  - ennen kuin saavutan sen painon, mihin pääsin penkkarivuoden laihdutuksella =)

Ja se olkoon sitten se viimeinen etappi!! Ku olen saavuttanut sen abivuodenlaihdutuksenaloituspainon, ni sit tavoite on kolmen kilon pyrähdyksissä... osaisinpa tehdä sellasen laskutikun... *menee opiskelemaan tikun laatimista - 8,1kg kevyempänä!!!!*