Mä oon viettäny YKSINÄISEN viikonlopun! Isäntä on hirvimettällä, bestis on reissussa ja vanhemmat on reissussa. Oishan noita ystäviä ja kavereita ollu, että ois voinu mennä vaikka minne kylään, mut mä päätin NAUTTIA yksinäisyydestä =)

Oon oikeasti NAUTTINU tästä yksinäisestä viikonlopusta, mutta nii mielelläni oisin viettäny tän isännän kans! Ois tehty yhdessä syystöitä: viety sesonkituotteet talvisäilöön, haravoitu pihaa, siivottu terassi talvikuntoon jnejne

Mut hirvestys on hirvestys, ja sillä siisti =P

Niinpä mä oon haravoinu yksin. Kaivannut vierelleni isäntää, joka olisi voinut auttaa =) Kaivannut vierelle lastenvaunua, jossa nukkuisi meidän esikoisemme. Kaivannut vierelle taaperoa, joka "auttaisi" äitiä. Kaivannut vierelle koululaista, joka yrittäisi kovasti päteä äidin silmissä. Kaivannut vierelle teiniä, joka kapioiden ja kiukkuisena haravoisin sieltä täältä.

Oon siivoskellut sisällä, ja kaivannut seuraksi lasta. Oon kokannut ruokaa, ja kaivannut seuraksi lasta. Oon ollu töissä toimistolla ja huokaillut helpotuksesta, että ei ole lasta, joka jäisi äidin työkiireiden ja isin intohimoharrastuksen takia muiden hoidettavaksi.

Oon lenkkeilly koirien kans, ja kaivannut lisäksi lastenvaunuja.

Mut silti kaiken hyvillä mielin =)