AIVAN MAHTAVA FIILIS!! kuukauden RANKIN työpäivä takana!!! Ja toisiks rankinkin!! Toisiks rankin on aina kuun viimeinen päivä! Rankin on kuun ensimmäinen päivä!! ja kolmanneks rankin on 15.pv:n tienoo. Ne on niitä pakollisia eräpäiviä töille. Nyt on parisen viikkoa aikaa suorituta tosta viidennestätoistapäivästä. ja vasta kuukauden päästä seruaava tällainen kiirus =) JES JES JES!! jälleen paremmalla saralla =)

Mä eilen aamulla aattelin, että mä en selviä näistä kahdesta päivästä - mutta mä selvisin =) ja vielä luultavimmin iha kiitettävästi =P parin seuraavan päivän aikana selviää, jos oon tehny työssäni virheitä. En haluais että oisin, ja pyrinkin tekemään triplatarkkaa työtä, mutta ihminenhän mäki vain olen - virheitä voi olla...

Mutta! nyt kotiin =)

Kiitos kaikille kommenteista! jos mä joskus voitan lotosta nii paljo että saan kotini maksettua ni sit menen kyllä tissileikkaukseen = ) se on LUPAUS ja UHKAUS!!!

ps mä en lottoa =P