Ajatukset harhailee - mutta en edes tajua, missä... ei lapsettomuudessa, ei adoptiossa, ei työssä, ei leivonnassa, ei kotitöissä, ei missään... mutta silti jossain ja kaikessa. En saa mistään ajatuksestani kiinni!!

Vatsassa tuntuu OUDOLLE!! ei väännä, ei nipistä, ei myllää... että oisko tää sitä perhosen lepattelua?? koska ilmavaivoja nää ei ole =P jos ois, ni työkaverit ois sen jo hoksannu *hih*

Puhelin soi "IIIIKKKKK!!! peruuttaako ne ajan?" ja VOI LUOJA tänään on MONTA kertaa soitettu jostain 020 alkuisesta numerosta! tai muuten vieraasta numerosta... sekä lankapuhelimeen että mun kännykkään että myös työkännykkään..... ja KERRAN!!! kerran soittaja oli juuri se, joka olisi voinut ajan peruuttaa... *nieleskelyä* "Satu?" "no se on N N tässä hei!" "heeeiiii" *erittäin epäröiden ja sydän hakaten* "sitä minä tässä soittelen, että kun eräs teidän asiakas.... plaa plaa plaa" *HUH ei mulle siis asiaa! aikaa ei peruta!!!* ja toisen kerran hänen kollegansa soitti mulle...ja ajattelin jo pienessä päässäni, että se on pyytäny kollegaa perumaan, ku ei itse ehdi...tms... mutta onneks silläki oli asiaa vain meidän asiakkaastamme =Z

Eli tällä hetkellä suunnitelmat pitävät paikkansa!!! =) huomenna on ensimmäinen tapaaminen sosiaalitoimen kanssa adoptiomme puitteissa... ja kuten voitte arvata ni JÄNNITTÄÄ!!! =P (siis kyllä! mua jota ei oikeen koskaan mikään jännitä, ni TAAS mua jännittää)

mua jännittää siis se, että en tiedä mitä siellä tapahtuu! nimittäin mä olen aina sellanen että mä otan asioista paljon etukäteen selvää, että osaan varautua tilanteeseen - mutta nyt olen päättänyt, että asia viekööt meitä!! kokeillaan nyt näin!