Työkaverini kyseli mua kuukaus takaperin mukaansa Haaparannan Ikeaan. Mä suostuin, mut sanoin et vaan niinku kokemuksena haluan käydä, että just nyt ei oo mitää mitä tarttis ostaa.

No kyl kuukaudes alko kertymään "tarvittavaa" =P ja linkkarissa istuessani luettelin pitkän listan ostettavaa =P

Ja Ikeassa kärry täytty tiuhalla tahdilla =P

Mut tärkeitä mä ostin!!! Pukuhuoneeseen pöytä =) Verhotangot =) Pukuhuoneeseen istuinpyykkikori (ite tuunattava aika paljon, että se on istuttava ja oikean värinen ja pyykkipussillinen=P )Peilikaappi kodinhoitohuoneeseen =) Keittiöön kamaa =) (ku on tää leipomis-kokkailuvaihe iskeny)

Tohon pukuhuoneen pöytään oon tosi tyytyväinen =) siihen voi sit laittaa hyllyille vierasvarapyyhkeet =) ku sillon tällön tulee saunojia, joille ei oo pyyhettä, ni tos ne on helposti saatavilla =) Vielä ku jotku jakkarat tai tuolit siihe löytäis, ni sit ois kiva =) ja jääpalalamppu pöydälle valaisemaan hämysti =) meinaan kyl petsata pöydän tummaks =) Samoin ku sen pyykkikorin.

Yhtään valaisinta en ostanu =) (ennen ostin niitä AINA) ja vain pitkiä kruunukynttilöitä ostin paketin (yleensä oon ostanu satoja tuoksukynttilöitä) =P

Pikkasen ootan INNOLLA iltaa, kun voin asentaa tuplaverhotangot paikoilleen =) ja kohta voin vääntää sellasia kasariverhoja ikkunaan =) (tosin kankaat puuttuu, ikeassa ei ollu hienoja voilee kankaita =( )