nouse hevosen selkään!!!!

isäntä oli eilen kuvaamassa ratsastustuntiamme, ja voi junalavitta!!!

Miten opettaja ikimaailmassa päästää mua hevosen selkään???

Eikö se oo eläinrääkkäystä ku tonnikeiju istuu selkään, pomppii siellä holtittomasti, istuu iha sika kamalassa asennossa... eikä osaa yhtää mitää!!!???

Taidan pistää harrastuksen tauolle ja jatkaa sitten kun olen laihtunut vielä 20kg!!!

Ja käyny muuten tissileikkauksessa!! Mun tissit on niin isot, että istun väkisinkin etukumarassa asennossa... et ku ne pienennetään, ni eiköhä sit ryhtiki parane...

HUH HUH!!! olipa järkkyä katsottavaa!!! enkä katsonut sitä sillä silmällä, että "voi ku oon ruma ja huono" vaan sillä silmällä, että ku olen seurannut muiden istuntaa ja kokoja, ni mä oon SELVÄÄKIN SELVEMMIN ISOIN JA HUONOIN JA EPÄASENNOLLINEN!!!

tarttee analysoida tilannetta open kanssa! ku voi heppa raukkaa! ja voi ope raukkaa!! miten se ees kestää kattoa mua siellä selässä? ja välillä vielä jopa kehua, että "Hienosti menee!"

ei prkl! kyl elämä on paskaa *hih*