en oo tainnu sataan vuoteen hihkua painonpudotustani... =P painoa on pyritty puottamaan, vaikkakin herkkuja on leivoskeltu =P tän hetken tilanne on se, että -10,4kg =)

enää pari kiloo siihe, mitä painoin abivuoden syssyllä, ennen ku alotin laihduttamisen ja puotin 15kg. kyl mä sen rajan ainaki saavutan!!!!!

Viikonloppuna oon miettiny PALJON sitä, että en halua kokea raskautta. Oishan se ihanaa tuntea pienten jalkojen ja käsien töminä sisälläni, mutta mä en kestäis sitä stressiä siitä, että miten raskaus etenee, vai keskeytyykö... joka kerta ku kävisin vessassa ni kuolisin jännitykseen!! ja siks en varmaan koskaan kävis vessassa!!

kaikki nää ajatukset ja pelot on tullu siitä, että ku Härkä elää sitä paniikkia juuri tällä hetkellä... mun voimat vaan ei riittäis!!! Mä pelkäisin kaikkea kokoajan ja liikaa!!! sellaset jäljet tää helevetin lapsettomuuskriisi on muhun jättäny!!

toinen INHA jälki on sellainen, että kun vieras numero soittaa, ni pelkään että sieltä tulee jotain sellasia uutisia, että "teidän hoitojonotus on keskeytynyt ja joudutte hakeutumaan jonoon uudestaan" tai vielä suurempi pelko on se, että sossu soittaa ja sanoo: "teitä ei huolitakaan adoptioneuvontaan, sillä olette yhtäaikaa hoitojonossa, ja rangaistukseksi siitä teitä ei huolita neuvontaan ennen ku vipasta hoidosta on menny vuosi" tai että sossu soittaa ja sanoo: "mä jään nyt pois työstäni eikä kunta annakaan teille adoptioneuvontaa vaa se ostetaan PeLalta ja sinne jonotus kestää reilun vuoden"

että älkää soittako mulle tuntemattomista tai vieraista numeroista!!!!