Lääkärissä käyty.

Perusteellisten tutkimusten ja sanallisten kertomusten jälkeen diagnoosiksi sain Välilevyongelma. Eli leukaluun välilevyssä on joku vika, joka sitten jumittaa koko lihaksen ja kipu säteilee koko oikean puolen kalustoon.

Asialle ei oikee voi tehä mitään. Mutta mulle tehään sellanen purukisko, jota pidän sit öisin, että leuka saa olla lepotilassa. Tiedän nimittäin, että puren ressaantunteena hampaita niin yhteen, että koko leuka on iha jäykkis. Se ei ole tämän ongelman aiheuttaja, mutta ku sellanen ongelma on, ni etsitään siihen helpotusta =)

Mulla on kaikki viisaudenhampaat ja jokaisessa oli nyt PIENI alkava reikä. Ne ei aiheuta mitään toimenpidettä nyt, mutta sanoin että jos revittäis ne kaikki irti, ku niin puhuttiin jo pari vuotta sitten, mutta kun olimme hoidoissa, niin samalla aikaa ei voinut tehdä mitään operaatioita.

Sain jälleen kehuja sisäisestä kauneudestani *hih* Aiemmin olen saanut lääkärin lausunnot siitä, että mun kohtu ja synnytyselimet ovat kauniit =) ja nyt sain lausunnon siitä, että hampaat ovat todella kauniit! Luu on todella hyvä! Ja purenta on aivan ykkösluokkaa - joka puolelta =) Mut sisäinen kauneushan se on parasta =)

Olen nimittäin ulkoisesta kauneudesta saanut lääkärin lausunnon: "no et sä kyllä mikään kaunis ole" =P (pienempänä reagoin penisilliiniin allergisesti ja niiden oireiden myötä sain tämän lausunnon) =P

Nyt siis vain nappaillaan keveitä särkylääkkeitä, ku mä niihin reagoin niin hyvin. Meitsi ku ei niitä paljoo nappaile ja kipukynnys on korkea, ni noilla käsikauppakamoilla pärjää =)

Ja lepoa leuoille =) Eli en viiti puhua =P en nauraa =P enkä syyä =P (isäntä kiittää) =)

 

MUTTA SIIS ETTÄ!!! VÄLILEVYVIKA!!!! ristiselässä oon siihen tutustunu jo useamman vuoden periodilla, mutta että LEUASSAKI!!!! =P toki se kysy, että onko leukaan kohdistunut joku isku  - ei ole. Ei ees unissaan oo nyrkkiä tullu =P