...ois kyseessä KP1

Iha kohtalaisen säännöllisesti nää näköjään kiertää. Hyvä niin =)

Seuraava ovis ois sit... hih... JOULUN PYHINÄ!!! että jospa sitä sitten oikein lahjan toiveessa hempeilis =) vaiks tiiän iha sata varmasti että siitä EI OO HYÖTYÄ!!! mut ihmeitä tuntuu tapahtuvan =P

 

Eilen oltiin jouluostoksilla ja ostettiin kummitytölle keinuhevonen. Sanoin isännälle, että "mä kannan tän autoon, ku mä oon AINA halunnu kantaa jotain isoa pakettia autoon niin, että KAIKKI ajattelis että mä kannan sitä meidän lapselle..."  Ja mä kannoin =) mut tais olla niin että kukaan ei kiinnittäny huomiota =P sillä monella oli vielä isompi paketti kyydissä =P

Eilen vaihdoin meidän makkarissa sängyn paikkaa. Sain kaikki paikalleen ni tulin siihen tulokseen että EI HYVÄ!!! isäntä sano että se on kivasti siinä mutta mä suutuin ja sanoin että se siirretään!!!!!!!!! sillä... mä oon AINA suunnitellu siihen vauvan sänkyä!! se ku on nurkka, jossa kaikki seinät ovat sisäseiniä, ni ei ulkoseinä hohka kylmyyttä pienen sänkyyn...

Tää yö nukuttiin siinä, mutta enstöikseni ku meen töistä kotiin, ni heivaan sängyn johki iha muualle.

OTTI NIIN PÄÄHÄN!!!!! mä oon jo sillon, ku taloa alettiin suunnitteleen ja piirtään, ni sanonu että makkariin pitää tulla sellanen soppi, missä ei oo yhtään ulkoseinää, jotta voidaan laittaa vauvan sänky siihen. Lavuaarit ja hanatki perhana vie valkattiin niin, että siinä on tarpeeks tilaa pestä vauvan pyllyä!! ja kodinhoitohuoneeseen laitettiin iso allas, että voidaan helposti pestä vauva siinä... VITUT!!! no onneks khh allas on OIKEIN LOISTAVA koirien pesuallas!!! Ja joo!! khh:ssa on kurasyöppö siks että siinä on lasten kenkien hyvä kuivua... ja khh:ssa on matala penkkilaatikko, jonka päällä lasten on helppo istua ku riisutaan...

Että KAIKKI on suunniteltu lasta ajatellen.... portaan kaiteetki ollaan vaihtamassa siks, ettei lasten tee sit mieli kiipeillä niissä...

 

LAPSET LAPSET LAPSET!!!!

Onneks OIKEASTI elämässä on muutakin kuin lapset!!!