Joulu on mennyt muuten hyvin, jopa aatto oli rento ja ihana - siellä lasten keskellä.

Mutta tänään... tänään muhun sattuu ihan v***sti!!!

Tämä päivä on vietetty anoppilassa, jonne kokoontui melkein kaikki miehen sisaret perheineen... ja kirjaimellisesti perheineen... Nyt ne kaikki yhtäaikaa raskaana olleet naiset sitten ovat äitejä - onnellisia äitejä. Ruokapöytäkeskustelu oli tietenkin sitä että "miten teidän lapsi tekee sen tän ja ton, miten teillä menee se tää ja tuo... jne"

Ajattelin yhdessä vaiheessa, että jos tämä on kokoajan tätä, niin aivan just mun on pakko poistua paikalta! Tuntui kuin sydäntäni olis revitty rinnasta paljain käsin ja ilman puudutetta... ja isännän ilme... ei tainnu helppoo olla sielläkään...

Mutta onneksi jutut lakkas pikkuhiljaa ja kaikki keskittyi sitten vain lasten seuraamiseen ja niiden kanssa höpöttelyyn.

Keskos-Tuomaksen äiti oli jälleen kerran ihana ja huomaavainen! Hän toi Tuomasta syliini - kysyen ensin, että haluanko pitää, ja tottakai halusin =). Hän haastatteli, että miten meillä menee ja miltä tää täällä olo tuntuu ja miltä joulu noin yleensäki lapsettomana tuntuu jne.Hän yritti kovasti ymmärtää ja lohduttaa - ja mulla oli hyvä olla, kun tiesin että ainakin yksi miettii meidän tuntoja =) (itsekäs taisin olla)

Anoppi sitten keittiössä, kun olimme kahden, sanoi "Ajattelin tossa että vielä kun teidän oma olisi tuossa joukossa, niin voi hyvänen aika... meno ois aika vilinää ja vilskettä." mulla tuli vain veet silmiin ja sain sanottua: "voi kunpa olisikin!!" . anoppi jäi keittiöön ja mä pakenin pahaa oloani paikalta ja kuulin kun hän kuiskutti perään "kyllä teilläkin vielä joskus, usko pois, mä ainaki uskon"

MUTTA KU MÄ EN VAAN VOI USKOA!!! SITÄ EI VOI KUKAAN MEILLE LUVATA!!! EI EDES RAKAS KULTAINEN ANOPPI!!!

loppuilta onkin sitten mennyt haukotellessa ja hymy kadoksissa. taidanpa vain paeta pahaa oloa uneen.

nii joo sitä piti sanoa että... kun pidin vauvoja sylissä, niin musta tuntu että mun rinnat kasvo (entisestään) ja tunsin polttavaa kipua niin rinnossa kuin käsivarsilla kuin sydämessä ja mahassakin... se oli sitä FYYSISTÄ TYHJÄN SYLIN KIPUA!!! aika ärsyttävän inhottavan paska tuntemus!!!! en toivois kenenkään muun tätä joutuvan kokemaan!! että henkisten kipujen päälle vittu vielä fyysisetki kivut!!!!