On tästä blogista vaan oikeasti hyötyä iha oikeassa elämässä =)

Se, että vuodatan tänne -ja varsinkin se kun saan palautetta lukijoilta ja myötäkokemisen tunnustuksia kohtalosisarilta - AUTTAA mua!! Tää auttaa mua jäsentään omia ajatuksia!!

Mutta tää auttaa myös siten, että läheiset tietää miten meillä oikeesti menee =)

Ja näköjään tänne kirjoitetut asiat saavat ihmiset pyytämään anteeksi =)

Viime yönä olin saanut tekstiviestin eräältä läheiseltäni, joka pyysi anteeksi sanojaan. Anteeksi annoin samantien ja olo keveni heti huomattavasti!! Anteeksipyyntö tuli mitä ilmeisemmin sydämestä saakka, sillä hän ei yrittänyt mitenkään suureleisesti puolustella tai selitellä sanojaan, vaan ehkä hänellä ajatusmaailma hieman laajeni kirjoitusteni myötä =)

Olen nyt antanut eräät ajattelemattomat sanat ja jyrkät (eräällä tapaa erheelliset ja liiaksi YLEISTETYT) mielipiteet täysin anteeksi ja elämä hymyilee siltä osin =)

KIITOS YMMÄRRYKSESTÄ!! ja kiitos siitä, että suostuit päästämään irti voimakkaasta omasta mielipiteestäsi ja jalostit mielipiteesi yksilöllisesti meihin =)

Muista, että jatkossakin saat mielipiteesi sanoa, mutta toivon, että et ole jyrkän jyrkästi vain sitä mieltä, vaan osaisit ajatella esim meidän lapsettomuuskriisiä MEIDÄN kriisinä ja MEIDÄN tilanteena - etkä liioiksi yleistä kriisiä kuin kriisiä, tapahtumaa kuin tapahtumaa, toimimaan samalla tapaa. YKSILÖLLISYYS ON TÄN PÄIVÄN SANA =)

ja se hyöty tästä blogista kans on että voi viestittää viereisessä huoneessa olevalle työkaverille =)

on mulla vaan kiva työkaveri!!!! Nasu kiitos!! =) tossa sä käyt vähä väliä tantsimassa ja lauleskelmassa ja hytkymässä =) ja saat mut joka kerta hymyilemään =) ainaki sisäisesti jos ei ihan naamalle asti ylety =P Enpä ois kuukausi sitte osannu ajatella että tää tammikuu ei sittenkään tapa mua =P (vaik onhan tässä vielä puolet jälellä....) Toivottavasti mä saan ees vähä sulle samaa hymyä takas =P