jos mä en tietäis, että meidän solut ei luomusti hedelmöity... tai jos me oltais oltu jossain alkuvaiheen hoidois (iha vaa vaiks clomihoidois tai no ehkä insseis) ni mä oisin ihan varma että mä oisin raskaana!
 
mullaha oli sillon varsinki clomien aikaan joka kierrossa tässä vaiheessa (muutama pv ennen menkkoja) sellanen erittäin etova olo, erittäin hajuherkkä nenä ja alavatsanippailuja... ja sama "oireilu" on nyt.
 
vitsi mulla on muutenki yhtä reipas olo ku sillon lapsen yrittämisen alussa... että KAIKKI on mahollista!
  
nyt jos yritys ois alussa ja kirjottaisin blogia ni kirjottaisin näin:
" ei vitsi! mä oon IHA VARMASTI NYT RASKAANA!!!! mulla on IHAN SELVÄT raskausoireet!!! ne niin paljon raskauteen liitettävät: etova olo, vilu-kuuma, hajuherkkä nenä, runsas valkovuoto ja nippailua alavatsassa.

useinhan nainen sanoo, että "mä vain tiesin, että mä oon raskaana" ja musta tuntuu nyt siltä! koko eilinen ilta meni alavatsaa silitellessä ja masulle höpötellessä!! IHQ!!!"
 
mä HALUAISIN olla noin varma ja huoleton!! mä haluaisin olla just niin huoleton, että pystyisin "oleen varma" että me on onnistuttu!! mä haluaisin, että mitkään hoidot ikinä ei ois saanu mua menettämään uskoani noihin ns alkuraskauden oireisiin!!! mä HALUAISIN että meidän kolmen vuoden yrittäminen ei ois vieny jännitystä koko yrittämisestä!!
 
mä haluaisin olla yhtä sinisilmäinen ja intopiukkanen ku kolme vuotta sitte!!!!!!
 
MÄ HALUAISIN NIIN KAIKENLAISTA!!!