KIITOS RAKAS IHAN KULTAINEN AVIOMIEHENI!!!! olet jaksanut kulkea rinnallani 15 vuotta!!!! tänään on siis virallinen seurustelumme vuosipäivä =)

hei oikeesti!! jos mun serkkuni tulis sanoo että "löysin elämäni miehen ja ton kans menen naimisiin!" ni oisin iha että "PYH PYH!!! silmät auki vaan ja baanalle!!" =) vaikka ite oon just hänen ikäisenään suhteen virallistanu =) ja edelleen yhdessä kuljetaan =)

tai jos piu tulis vuoden päästä sanomaan että "oon ihastunu yhteen poikaan ja se on mun elämäni mies!" ni pyhpyhpyttelisin aina vaan enemmän!! vaikka oon ite siinä iässä tohon aviomieheeni ihastunu =) se oli RAKKAUTTA ensi-silmäykseltä =) siis vain mun puoleltani kylläki =P

mutta oon KIITOLLINEN että vanhempamme ovat antaneet meidän seukata =) luoda yhteistä tulevaisuutta jo niin pienestä asti =)

 

KIITOS!!!

 

ps synttärit lähestyy =)