isäntä tahto lähtee vaateostoksille, ja mä sit suostuin kaveriks. Pyydettiin mukaan myös Nokoset ja bestis ja eräs ystäväkin lähti. Eli meitä oli aika lössi soppailees =)

Mun ei tarttenu ostaa ku mikki karaokeen, joten kuvittelin pääseväni helpolla. Sanoin että jospa nyt sit jonku karaokelevynki ostais. että ei muuta =)

MUTTA! kaikkihan sen tietää miten siinä kävi!!! mä ostin myös kengät. bestis oli kenkäkaupassa ja tuli hehkuttaan mulle toiseen kauppaan, että "sä voit ostaa saappaat!! toi myyjä vannoo että saappaan varsia saa venytettyä myös isoille pohkeille!!" ... tää juoksi suoraa kassalle ja sinne kenkäkauppaan ja valitsi saappaat. valitsin sellaset, joista isäntä sano, että ne on bitchit =)

vein ne sitte suutarille joka tarkasti tilanteen ja sano että "vaikeaa...on vaikeaa...tosi vaikeaa... tuu keskiviikkona sovittamaan" ja niin mä jätin saapikkaat sinne ja käyn sit loppuviikosta testailees....

mä olin NIIN onnellinen, ku ne saappaat ostin! mä olin varmasti päivän onnellisin asiakas!! mä lähdin sillee ylioppilas larvanto hyppytyyliin pois sieltä kaupasta ja vielä huikin ovelta onnellisia kiitoksia myyjälle =) ja myyjäkin tuli onnelliseks =)

toki mua nyt vaivaa, että jos niitä saapikkaita ei saakaa venytettyä...

aijuu... ois mulle menny yhet saappaat iha suoraan jalkaan kiinni, mutta ne oli niin tylsän näköset.. ne ei ollu yhtää bitchit vaan ennemminki opettajattaren saappaat... eikä ees millään lailla "pervon" opettajattaren *hih*

pietään ny peukkuja, että venytys onnistuu!! ESSI SÄ OSTAT NE SITTE JOS VENYTYS EI ONNAA!!! (ei sun tartte tähän kommentoida =P)