Multa revittiin äsken oikeanpuolen viisaudenhampaat. jännitti aikasta lailla... tai no ei jännittäny jännittäny, mutta hermostutti =P

mutta operaatio oli aivan kuin hampaiden kunnon tarkastus =) toki se puuduttaminen... se iski kuin sähköisku, mutta ei se kipeää tehny =)

mutta ne repimisen äänet.... HUOH!!! mä oon muutenki nii herkkä äänille!! mua raistelee jo se, kun mun hiuksia värjätään... se suti... yök!!

mua raistelee myös pehmeä hammasharja... plääh!!

nyt hammasoperaatiosta on vajaa kaks tuntia ja puudutus alkaa lakkaa... oi tätä kihelmöintiä, mitä poskessani tunnen... oi tota sykkeen tuntua, joka hammaskuopissa tuntuu... oi tota verihyytymää, mikä tuolla poskessa pilkottaa =P

 

MUTTA!!!! kohta mun suu mahtuu tavallisesti kiinni =) kun ei toi viisaus enää puske hampaitten kautta pihalle =)

Hampaat oli muuten PALJON kauniimmat, ku miltä ne tossa ikenistössä vaikutti =)

mut emmä ottanu niitä itelleni. mitä mä niillä oisin tehny? muutaku laittanu yöksi vesilasiin ja toivonu että hammaskeiju edelleen tietäisi, että multa on hampaita irronnu =) mut ei se ois kuitenkaa tullu ku mä hinnoittelin yhden hampaan aina sadaksi euroksi =P

nyt tarttis vaa osata olla ronklaamatta hammaskuoppia kielellä =) kyl vielä ehkä tänää onnistuu, mutta toivottavasti jatkossaki, niin kauan että ne ois tyystin parantunu =) kuun-kahden päästä sitte revitään vasuristaki molemmat.

sithä mussa ei oo viisautta enää lainkaan......