kiitos vihjeestä =P mutta... eka mä aattelin, että OKEI on vain 2 vaihtoehtoa... ja voit olla kumpi vain... mutta isäntä sano, että jospa sun nimi ei olekaan heidi... jotenka vaihtoehtoja on nyt MONTA!!

ja on kyl pikkasen epäreilua *hih* sä tiiät kuka mä oon, mut mä en tiä kuka sä oot... mul on ny samanlainen tunne ku essin synttäreillä =) että kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään =)

Kiitos kuitenkin tuestasi!!!! Sitä tarvitaan =)

Ja mielestäni mä en ole kenenkään vihamies... mä en mielestäni vihaa ketään... enkä mielestäni osoita vihaani kenellekään... joten siinä mielessä voit ihan hyvin paljastaa identiteettis =)

vastaapa vaikka näihin: onko sulla useampi laps ku 2? Oletko koiraihmisiä?

Ja moikkaa toki ku tavataan! (tokikaan mua ei tapaa oikeen missään näin tammi-huhtikuun aikana, ku mä istun tääl toimistol aikastalailla kellon puolikkaan verran... =P