Kiitos KAIKISTA kommenteista!! =)

Mulla ei oo mitään oireita! Mulla ei edelleenkään oo minkäänlaista onnistumisen tunnetta!

Eilen kuitenkin oli ilouutisia postilaatikossa, kun saimme Taysista epikriisin. Siinä kerrottiin, että Pilvin ja Pietun pisteet oli molemmilla 2,5 =) JEEE!!! Kolmonen on paras =)

Se EI tarkoita, että on paremmat raskautumismahdollisuudet =) se tarkoittaa vain, että alkiot on parempia ku viimeks, eli ne on symmetrisempiä, ne on "oikeamman kokoisia", niissä on vähemmän rakeutuneisuutta ja jotain tollasia. Mutta siis nyt ainakin alkioiden suhteen ON parempi mahdollisuus. Mutta ku se ei todellakaan ole pelkästä alkiosta kiinni =P

Mun arki menee tällä hetkellä tyystin töissä ja sijaistoimintoja puuhatessa =) olen NIIN levoton, että mä vaan häärään kokoajan. Nytki kaks iltaa oon tehny kolmea puuhaa yhtäaikaa ja kokoajan ideoin, että mitä teen sitte seuraavaks ku on aikaa ja mahollisuus. Oon vaihtanu kukkiin multia, oon ommellu hametta, oon poltellu cd-levyjä, oon vähä kokeillu ehtiä messailemaan, oon järjestelly keittötä, oon siivonnu laatikoita ja mitä kaikkea! ja kaikkea tota vähä niinku yhtäaikaa! mitään en saa saatettua loppuun, ku on nii paljo puuhaa =(  sit mä haaveilen et mä ehtisin vaihtaa verhot ja vaihella huonekalujen järjestyksiä ja siivota kodinhoitohuoneen katosta lattiaan ja kaikki kaapit ja laatikot siellä. ootan että tulis vielä kunnon pakkaset että vois sulattaa pakastimen... VOI TÄSSÄ OIS NIIN KAIKKEE!!!!

mutta siis päivä kerrallaan ja ei mitään odotuksia.

eli kun Ahtin ja Ainon kohdalla olin yltiöpositiivinen ja AIVAN SATA PROSENTTISEN VARMA että onnistumme - ja nyt oon AIVAN SATA PROSENTTISEN VARMA että emme onnistu - ni ehkä vielä pitäs yks hoito käydä läpi, jotta vois olla neutraali ja valmis ottamaan vastaan se mitä annetaan. Nyt ymmärrän, miten jotku jaksaa käydä läpi vaikka 7 koeputkea... ne on niin turtuneita, ettei enää elä sitä tunteella, vaan juuri sillä "tuli mitä tuli" asenteella. silloin pettymys ei oo nii paha mutta onnistuminen on AINA VAIN HALUTUMPAA =)