Eipä mulle mitään kuulu... Piikit muistan pistää...just ja just... Vielä kahtena päivänä neljä piikkiä.

Eilen mietin hetken aikaa sitä, että mitäs ku nää follit kasvaa ny liian isoiks maanantaiks... et ku ne oli osa jo 15mm ja ku ne kasvaa 2mm päivässä ni ne on maanantaina yli 25mm... ja tavoite on 20mm... Mut toisaalta...jarrua oon pistäny eilisestä asti, että jospa se tosiaankin estäisi irtoamisen...

Sit mua alko mietityttään se lääkäri... se oli joku sijainen joka "on tehnyt näitä muutamia" mutta joka piti sormea oman lääkärin ohjeiden päällä ja luki tarkasti sieltä, että mitä on määrätty... eikä soveltanu ite yhtään... ja kysy multa että "minkä kokoisia lääkeannoksia sulle on ennen määrätty..." Että tiesköhä se OIKEESTI mitä se tekee, vai tekikö se vaa ohjeitten mukaan... Esim, oisko lääkemäärää pitäny laksea loppua kohden... niinku viimeks... tai no viimeks piti ensin nostaa.. mutta SILTI!!!

no se on vain luotettava että kyllä ne tietää!!

 

SIJAISTOIMINTA!!!! huh huh!!! se on ollu jotain iha järkkyä!!!! yhtenä päivänä pesin suihkuhuoneen tiskiharjalla, laatta laatalta... yhtenä päivänä pesin sohvanpäälliset... toissaILTANA (tai no alkuyöstä=P) vahasin keittiön lattian... SAIRASTA!!! Eilen sitte heitin KAIKKI PIHALLE ja siivosin. Käänsin ja väänsin huonekalut uusille paikoille... ja taas uusille... ja vielä kerran uuteen paikkaan... ja sitte palautin kaikki takas alkuperäselle paikalleen...

JA kuuntelin vinyylilevyjä <3 ja puhuin Ystävän kanssa puhelimessa!!

Sit kerkesin viel kattoo poikamiehen ja greyn ja 2 csi:tä... Joskus vain on päiviä, että ehtii tekee mitä vaan... ja joskus ettei ehi mitään...

No lauantaina on nostalginen ilta =P mä meen BAARIIN!!!!!!!!!! (vuoden kiintiö alkaaki sit olla jo melki täynnä =P) Me mennään tonne naapuripitäjään kattomaan Hausmyllyä...

 

Tää lapsettomuus ja hoito ei kyl pyöri päässä juuri lainkaan.. ainut oli eilen toi heikko hetki ku mietti että mitä jos annos on OIKEESTI liian iso...

Maha tietysti turvottaa ja löysimmät housut on nyt sopevat... mut sellanen jännä juttu... vaiks mä juon ja juon kui pali, ni pissiä ei paljo tuu... mahtaa kaikki kertyä päähän...

Ja sitte... aika... aika kuluu niin HEMMETIN HITAASTI!!!

mä oon tälllä viikolla ollu kahtena päivänä seinäjoella... mä oon kahtena iltana työskennelly YÖMYÖHÄÄN ja ollu kokouksissa ja pessy kylppärin ja vahannu lattian ja pessy sohvanpääliset ja siivonnu talon ja kattonu telkkaa ja piikittäny jo SEITTEMÄN päivää ja jutellu Ystävän kans puhelimessa ja ollu bestiksen luona kylässä ja kuskannu isäntää hirvipeijasiin ja ja ja... JA NYT ON _VASTA_ TORSTAI!!!!

 

enkä niinkään odota sitä toimenpidettä... vaan että pääsee purkamaan asioita Ystävän kanssa - ja olemaan ja rentoutumaan Ystäville!

Ja sit mä ootan sitä että TÄÄ OIS OHI!!!! ettei tarttis hoitaa eikä piinata eikä jännittää eikä mitään.... mä toivon että sit ois puhas epäonnistuminen het kertaheitolla!! tai sit selvääki selvempi onnistuminen!! että EI MITÄÄN VÄLIMUOTOJA!!!!

ja sit ku tää reilu 2vko on ohi ni SIT MÄ RELAAN!!!!!! heitän koko lapsettomuuden romukoppaan ja pistän romukopan palamaan!!!! keskityn adoptioneuvontaan ja ku se on ohi ni sit vaan annan asioitten mennä juuri sillä painollaan millä ne menee!!!!

HALUAN MÖKILLE!!!!! ja ollaanki jutskattu bestiksen kans et jospa mentäs sinne rentoutuun... keskelle ei mitään!! ei sähköä!!! ei vettä!!! ei mitään!!! pelkkää luontoa ja rauhaa ja hiljaisuutta...

 

että tällasta...

 

ja TODELLAKIN!!!! nyt kiinnostaa että ketkähä kaikki tutut tätä lukee =) jos heidi-orvokkiki on kuullu kaverilta joka on kuullu kaverilta jne.. =P kuka uskaltaa ekana ilmottautua =P EI KUKAAN!!! väitän MÄ! =?