ei koskaan sais mennä kesken työpäivän lukemaan vanhoja kirjoituksiaan!!

kävin lukemas läpi kesäkuun kirjoitukset, ku sillon piinasin ja petyin Ainon ja Ahtin kohdalla...

No ensinnäkin, oireet oli iha samoja, mitä on iha kaikissa hoidoissa ollu ja samoja oireita on ihan luomukierrollaki - että oireilut sikseen! Tosin siellä ei ollu mainintaa tällasesta juilimisesta - eli otan sen oljenkorrekseni =P

Mut sitte!!! SE TUSKA!!!! toisaalta iha sairaan hyvä, että oon kirjottanu ja pystyn niitä lukemaan jälkeenpäin!! Miten mä oon sillon selvinny????? Ystävien avulla!! JOTEN YSTÄVILLE KIITOS!!!

Ja vaik kirjotuksista se tuska ei niin selvästi näy, mutta ite MUISTAN KAIKEN!!!! jokainen sana muistutti mua siitä kuolettavasta tuskasta, mikä muhun sillon iski!!

 

 

JOTEN !!!

 

en enää ees yritä päästä odotusviilikseen!!!! mieluummin tällanen kyyninen ja pessimisti ja rauhaisa pettymys, ku optimisti ja samanlainen tuska ku viimeks!

siksi mieli siis ei päästä mua teeskentelemään optimistisuutta, sillä optimistisuuden jälkeen on NIIN ISO SUO!!!

 

joten jatkan tätä välinpitämätöntä piinailua! KIITTI HEI!

tosin eka yritän päästä siitä tuskasta irti! pakenen nyt siis työn pariin... sijaistoiminta on ihan parasta!!!!