Mähän eilen treenasin innostumista ja optimistisuutta. No emmä oikee onnistunu. Mä unohin koko jutun!! =)

Isäntä vähä yritti taas jutella masulle, mutta mä tietysti toppuuttelin sitä =P vaik voihan mun kohdulle ja munasarjoille jutella jos haluaa =)

Illan leikoin hameen kankaita ja harsin kasaan =) ja se oli mulle ISO!!!! =P Tänään koitan päästä iha ompeluasteelle =)

Viel puol kymmenen iski KAAMEE siivousvimma!! mun oli PAKKO SAAHA siivota meidän makkari! KAIKKI pihalle parvekkeelle ja imuri ja luutut käteen!!! Oli ihana mennä sänkyyn ku pölyn määrä oli huomattavasti vähentyny =) ja petivaatteet ja matot oli raikkaan vilposet =)

Että jos jatkais reenaamista =) ni oisko toi raskauden merkki =)  vaikkakin... oikeestihan se on PMS oire =P muistan ihan koulun terkkatunneilta, että opetettiin et ennen menkkoja naiset alkaa rakentaa pesää ja siivoamaan =)

Mut kyllähän raskautuneetki alkaa rakentaa pesää...

 

Tokikin vauvakuumeisetkin alkaa...

 

Että eihä se oo merkki eikä mikään =)

 

Mutta entä sitten tää jatkuva juiliminen nippailua ja vetely tuolla kohdun paikkeilla... mä tiedostan ihan kokoajan et mul on alavatsassa sisäelimiä =O tai mitä ne sit lie onkaan... siel on jatkuva paineen tunne.

mutta!!! eiköhän näitä nippailuja ollu iha joka hoidon jälkeen! ja iha luomukierrossaki! =P