Tänään ois jälleen ultrapäivä... Mä ajan TAAS ton noin 100km sivu, iha vaa siks, että katsotaan, miltä näyttää... Hyvä että katsotaan, mutta... näinä aikoina ottaa NIIN PÄÄSTÄ että pitää käydä niin kaukana tutkimuksissa...

Tänään mua pelottaa se, että kun ne follikkelit oli jo niin isoja silloin edellisellä kerralla, ja lääkemäärä pidettiin samana, ni ku ne kasvaa 2mm/vrk, ni ne on liian isoja maanantaina. Et voiko ne olla ylikypsiä... Vaikka mulla se jarrulääke kulkeeki samalla... mutta tää on just tätä PELKÄÄMISTÄ!!! selittämätöntä ja kontrolloimatonta pelkäämistä...

Tänään mua pelottaa mennä sinne kuulemaan tulokset YKSIN... isäntä ei ehdi mukaan... tai siis ei näillä kontrolliultrilla isäntä oo ollu mukana varmaan koskaan, sillä matkoihin menee pari tuntia ja odotteluun KAUAN ja sit varsinaiseen lääkärin tapaamiseen 5min... ni ton viiden minuutin takia on turha ottaa poissaoloja töistä... Mutta tänään se ois kiva olla mukana... sillä en tiedä, mite reagoin, mikäli uutiset on huonoja... Ja mikäli ne on huonoja, ni pystynkö ajeleen turvallisesti takas... Sillä "muutamia" huonoja uutisia kuultuani, en oo oikee pystyny ees istuun vänkärin paikalla...

Mut mä TOIVON että tää ois vaan turhaa etukäteispelkäämistä... Juuri sitä pelkäämistä mitä INHOAN!! mutta jolle vain en voi mitään... eihän täs ois mitään hätää, jos pystyis tunteitaan säätelemään... mut ku EI PYSTY... ei vaikka kuinka meditoi ja hokee mantraa ja laulaa radion kans kilpaa tai pitää auton ikkunoita auki, että ajatukset tuulettuis...

Nooh... mä lähen iha just ajeleen ja kertoilen sitte kuulumiset illemmalla päivää...

 

aijuuja... eilen oli maha kipee.. tai siis mä ajattelin että se on kipee... tuskin se oli, mutta mä oon niin psykosomaattinen ihminen, että...

ja eilen loppu lääkeputkilosta lääke ja olin iha varma, että se oli viimene putkilo... että KUINKA VÄÄRIN ME SE LÄÄKKEEN MENEKKI LÄÄKÄRIN KANS LASKETTIIN... ja TAAS mä myin pelihousut ja revin maani!!! iha silkasta säikähyksestä... mutta... olihan mulla vielä yks 600 yksikköinen putkilo... MUTTA KU SITÄ VAAN SÄIKÄHTÄÄ NI SITÄ SÄIKÄHTÄÄ JA SIT ON MAAT JA PELIHOUSUT MENETETTY!!!! ja JUST tota mä INHOAN näissä hoidoissa!!!!

MÄ INHOAN TÄTÄ TUNTEIDEN KONTROLLOIMATTOMUUTTA NIIIIN PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

mut nyt känny jo muistuttaa että LÄHE AJELEEN!!!